Понеділок, 2018-06-25, 2:45 PM
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Пошук
Календар
Веб-сайти

Комп’ютерна графіка

  1. Означення комп’ютерна графіка (ст.288)
  2. Класифікація засобів обробляння графічних даних (схема) (ст.288)
  3. Означення растрового графічного редактора. (ст. 289)
  4. Характеристики пікселя (ст.289)
  5. Приклади растрових графічних редакторів (ст.289)
  6. Векторний спосіб кодування. Властивості. (ст.289)
  7. Характеристики об’єкта векторної графіки. (ст.289)
  8. Основні переваги та недоліки растрових та векторних редакторів(схема). (ст.290)
  9. Що таке колір? (ст.291)
  10. Що таке колірна система? (ст.291)
  11. Властивості об’єктів навколишнього світу (ст.291)
  12. Що таке колірний круг? (ст.292)
  13. Колірна система RGB – послідовність кольорів. (292)
  14. Колірна система CMYK – послідовність кольорів. (292)
  15. Вправа 1 (ст.301)
  16. Вправа 2 (ст.301)
  17. Що таке графічний формат? (ст.296)
  18. Перелічити формати графічних файлів. (мінімум 5)(ст. 296-298)
  19. Властивості форматів графічних файлів. (2-3 довільних)(ст. 296-298)
  20. Що таке роздільна здатність зображення? (ст.307)
  21. Типи роздільних здатностей, якими одиницями визначаються? (ст.307-308)
  22. Що таке глибина кольору? (ст.308)
  23. Головні переваги векторного редактора (ст.337)
  24. Характеристика векторного зображення (ст.339)
  25. Знати назви усіх кнопок панелі інструментів графічного редактора Paint.

Для творчого рівня читати п.20.1-20.3, 21.2, 24.1-24.2


Презентація